• . سلام به وبسایت طراحی سایت وب سیل خوش آمدید
(+98) 9399846697
سوالی دارید ؟
7:30 صبح - 7:30 شب
شنبه تا پنجشنبه

سئو و بهینه سازی وبسایت

سئو و بهینه سازی وب سایت

سئو و بهینه سازی چیست ؟

سئو (SEO) مخفف سه کلمه Search Engine Optimization است که به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر است . به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان و کاربران بیشتر از این طریق ( سئو و بهینه سازی محتوا ) انجام میگیرد . فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذار هستند.

مهمترین سوالی که کاربران از خود میپرسند آن است که تعریف دقیق سئو چیست. سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

تاثیر رفتار کاربران بر سئو

الگوریتم های جدید گوگل به ویژه الگوریتم RankBrain تلاش میکنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و متناسب با همان رتبه بندی نتایج را بهینه کنند. هر زمان کاربر عبارتی را در گوگل جستجو میکند و یک یا چند نتیجه موجود در پیشنهادات گوگل را انتخاب خواهد کرد. گوگل به انتخاب کاربران توجه زیادی خواهد کرد. بعنوان مثال اگر یک سایت در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد ولی کاربران زیادی بر روی آن کلیک کنند گوگل جایگاه این سایت را بهبود خواهد داد.

علاوه براین زمان حضور کاربران در یک سایت تا جستجوی دوباره در گوگل اهمیت ویژه ای خواهد داشت. از زمانیکه کاربر وارد سایت شما میشود تا زمانیکه مجدد همان عبارت یا عبارتی مشابه با آن را در گوگل جستجو میکند Dwell Time  نامیده میشود. اگر دوست دارید بدانید تاثیر رفتار کاربران بر سئو چیست پیشنهاد میکنیم مقاله RankBrain چیست را مطالعه کنید.

آکادمی وبسیما با برگزار دوره های حضوری در زمینه دوره آموزش سئو، آموزش گوگل وبسمتر و آموزش سئو کلاه خاکستری به شما کمک میکند که مجموعه ای ارزشمند از دانش و تجربه را در زمانی کوتاه کسب کرده و جایگاه خود را در نتایج جستجو بهبود دهید.

خدمات سئو و بهینه سازی وبسایت وب سیل

تیم سئو در وب سیل با اجرای پروژه های موفق بسیاری در زمینه بهینه سازی سایت، راهکاری همیشگی در اختیار شما قرار میدهد. سئو و بهینه سازی فرایندی زمانبر و تخصصی میباشد که درآمدزایی بلند مدت نیز به همراه خواهد داشت. سئو سایت فرایندی پیچیده می باشد و از الگوهای خاصی پیروی میکند. خدمات سئو در وب سیل به شرح زیر است:

1. مشاوره تخصصی سئو
مفتخریم که تجربه چندین ساله خود در این زمینه را با شما به اشتراک بگذاریم. مشاوران ما به اتکای دانش و تخصص بالایشان در حوزه سئو و بازاریابی آنلاین، آنالیز مناسبی از وضعیت سئو سایت شما ارائه کرده و اطلاعات سودمند و مفیدی را در اختیارتان قرار میدهند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مشاوره سئو مراجعه نمایید.

2. سئو on page
دپارتمان فنی وب سیل با بررسی دقیق المان های کدنویسی موثر در سئو سایت شما، با بهینه سازی کدنویسی مطابق با استانداردهای وب، خدمات ویژه ای در زمینه سئو on page ارائه میدهد.

3. سئو off page
در سئو off page روی بسترهای مرتبط اما خارج از وبسایت شما تمرکز شده که نهایتا منجربه بهبود جایگاه سایتتان میشود. لینک سازی اصولی، تولید محتوا، راه اندازی و مدیریت شبکه های اجتماعی و… اموری ست که در این دسته بندی قرار میگیرند.

4. پشتیبانی مداوم سئو
از آنجا که سئو امری یکبار-اجرا نبوده و مستلزم پویایی و حرکت رو به جلوی دائمی ست، تیم سئو وب سیما با ارائه خدماتی بی نظیر و پایبندی به اصول مشتری مداری، گام به گام تا فتح قله های رشد و ترقی با شما همراه خواهد بود.

5. تولید محتوای استاندارد
این روزها بیش از هر چیزی، محتوای مناسب نظر گوگل و موتورهای جستجو را جلب میکند و موجب کسب جایگاه بهتر در میان رقبا میشود. آشنایی با قواعد نگارش، استفاده اصولی از کلمات کلیدی در متن، تسلط به کار با تصویر، صوت و ویدئو، انتشار مقاله با محتوای کاربرپسند و… در کنار یکدیگر به تولید یک محتوای استاندارد می انجامد.

سوالات متداول سئو

در این بخش به سوالاتی که عموما در مورد سئو پرسیده میشود و دغدغه افراد در زمان آشنایی با این حوزه است پاسخ داده ایم:

1- برای رسیدن به رتبه یک گوگل چقدر زمان لازم است؟

پاسخ به این سوال برای هر کسب و کار و سایتی متفاوت خواهد بود؛ بسته به میزان اعتبار و فعالیت های پیشین سایت شما، کلماتی که هدف گذاری کرده اید و وضعیت رقبا این زمان تعیین خواهد شد. ممکن است در یک حوزه بتوان در 3 ماه موفقیت های مهمی کسب کرد ولی در حوزه دیگری بیش از یک سال زمان لازم باشد.

2- قیمت خدمات سئو و بهینه سازی چقدر است؟

سئو یک محصول نیست بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی است در نتیجه نمیتوان قیمت مشخصی برای همه سایت ها در نظر گرفت. البته میتوان خدمات سئو را در دسته بندی های مختلفی شامل بهینه سازی سایت، بازاریابی محتوا، لینک سازی و … قرار داد و برای هرکدام هزینه مشخصی اعلام نمود.

قدم اول آنالیز دقیق سایت و تصمیم گیری در مورد خدمات مورد نیاز است که بر همین اساس میتوان تخمین درستی از قیمت ارائه نمود.

3- چه تضمینی برای رسیدن به رتبه اول گوگل دارید؟

یکی از مهمترین درخواست های کارفرما ارائه تضمین برای رسیدن به رتبه 1 در کلمات کلیدی هدف است در حالیکه این کار کاملا اشتباه و حتی غیرقانونی است. هیچ تضمینی برای تعیین دقیق رتبه شما در بازه زمانی مشخص وجود ندارد چرا که اطلاعاتی از آپدیت های بعدی گوگل و میزان فعالیت رقبا در دست نیست. در واقع ارائه تضمین به کارفرما شانس پذیرش پروژه را افزایش میدهد ولی همانطور که خود گوگل نیز بارها اعلام کرده است این روش نوعی از کلاه برداری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *